Home > Ervaringen > Esther Boeijen

Esther Boeijen

Esther Boeijen (41) werkt sinds 2011 met veel plezier als Service Support Coördinator bij Contiweb. Zeven jaar lang werkte ze via Onsite Engineers bij Contiweb. Samen met Esther blikken we terug op de afgelopen zeven jaar.

Allereerst: Kan je ons iets over jezelf vertellen?

Ik heb twee kinderen en woon in Grave. Ik sport graag, en dan vooral wandelen en zumba. Ook vind ik het erg leuk om concerten te bezoeken.

Na mijn studie ben ik al snel gaan werken voor Contiweb als secretaresse en vervolgens als commercieel administratief medewerkster op de serviceafdeling. Daar heb ik met veel plezier 4 jaar gewerkt. Daarna heb ik bij diverse andere organisaties gewerkt op de afdeling Verkoop Binnendienst en veel ervaring opgedaan.

In 2011 kwam ik in contact met Onsite Engineers voor een volgende stap in mijn carrière. Dat werd opnieuw Contiweb: Ik startte via Onsite als Parts Coördinator en ben daarna doorgegroeid als Service Support Coördinator voor de regio Frankrijk. Dit doe ik nu alweer 7 jaar met veel plezier! Daarom ben ik sinds 1 mei ook in vaste dienst getreden bij Contiweb.

Wat houdt je werk als Service Support Coördinator in?

Ik organiseer het hele proces van de offerte tot service-inzet bij de klant. Het is dus een hele gevarieerde functie die technisch is en in mijn geval ook vooral commercieel, maar dat maakt het juist zo leuk!

Wat vind je het leukste aan je baan?

Dat je veel contact hebt met zowel klanten als collega’s waarmee je moet overleggen en samenwerken. Dat is ook het leuke aan werken bij Contiweb; er is een hele fijne werksfeer. Er is een positief gevoel onder elkaar, we kennen korte lijnen en weinig hiërarchie. Eigen initiatief wordt beloond en je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Zo ben ik ook van secretaresse uiteindelijk doorgegroeid naar service support coördinator. Met andere woorden, ik zit hier helemaal op mijn plek!

Wat is het meest bijzondere project dat je hebt gedaan bij Contiweb?

Dat was een project in Tahiti. Een leuke uitdagende inzet om te plannen en ook voor de monteur een mooie plek om heen te gaan. Er was een 12 uur tijdverschil, wat het overleg met de klant heel uitdagend maakte. Vaak zat ik dan ’s ochtends heel vroeg of juist ’s avonds laat nog te bellen met de klant.

Hoe was het om de afgelopen zeven jaar te werken via Onsite?

Dat is mij heel goed bevallen! Alles was altijd goed geregeld en ik kreeg veel hulp door middel van extra scholing en coaching. Het team van Onsite stond altijd klaar om te helpen. Nu ga ik als vaste werknemer aan de slag bij Contiweb maar ik heb 7 jaar fijn gewerkt als gedetacheerde medewerker van Onsite!

Net als Esther jouw carrière verder uitbouwen maar weet je niet zo goed hoe? Wij helpen je verder.