Trainingen voor
technische professionals

Vergroot je kennis en ontwikkel je
vaardigheden. Voor ieder wat wils.

 

Trainingen van
Onsite Academy

  • Specifiek gericht op technische professionals
  • Jouw persoonlijke leerbehoefte staat centraal
  • Deelnemers waarderen trainingen met 8,7 gemiddeld
  • 20 jaar ervaring in de industrie, techniek, bouw en infra
  • Onze trainingen zijn kleinschalig, interactief en praktijkgericht

Antoinette ‘Jouw persoonlijke
ontwikkelbehoefte staat centraal’

Onze trainingen

Sorteer op Soft skills (8) Hard skills (4)
Creatief Innoveren
Dat duurzaam innoveren hot is weet iedereen. Maar hoe doe je dat eigenlijk? Waar moet je rekening mee houden en wat is het effect?
Succesvol onderhandelen
Goed onderhandelen is een vorm van samenwerken. Hierbij zijn niet alleen je eigen doelen belangrijk, maar ook je relatie met de andere partij.
Effectief presenteren voor technici
Het geven van presentaties vinden veel mensen lastig en spannend. Toch ontkom je hier niet altijd aan en is het part of the job.
Leidinggeven in de techniek
Leidinggeven op basis van hiërarchie werkt niet meer. Tegenwoordig staat authenticiteit en voorbeeldgedrag centraal.
Internationaal werken met verschillende culturen
Iedere cultuur is anders. Zo kan je een Argentijn maar beter een vriendelijke begroeting in een mail sturen en een Amerikaan niet vragen naar hun politieke voorkeur.
Projectmanagement in de techniek
Hoe bereid je een project nou optimaal voor, agile- of juist planmatig en gestructureerd? En hoe ga je om met weerstand?
Contractmanagement voor bouw en infra
Ben jij geen jurist maar heb jij wel regelmatig te maken met commerciële contracten en wat daarbij komt kijken?
Accountmanagement voor technici
Omdat klanten niet alleen prettig contact willen, maar ook dat er met ze wordt meegedacht.
Introductie Operational Excellence
Wil jij meer inzicht in de beschikbare methodes op het gebied van operational excellence en de voorwaarden voor succes?
Conflictmanagement
Bestemd voor leidinggevenden en andere professionals die regelmatig te maken hebben met (verstorende) conflicten in het werk en deze moeten oplossen.
Communicatie- en Gesprekstechniek
Deze training is bestemd voor iedereen die beroepsmatig gesprekken moet voeren, waarbij het uiteindelijke resultaat belangrijk is.
Commerciële vaardigheden voor technici
Het herkennen van verkoopkansen is voor veel technici een uitdaging. Wij helpen jou deze kansen te zien en hierop in te spelen.
Alle trainingen